niedziela, 13 stycznia 2013

Thule

         Dziś spędziłam trochę czasu na FB i jestem w szoku. Treści nazistowskie , jakie tam znalazłam to szok. Thule italia na ten przykład, a później inne , idąc tropem użytkowników i zwolenników. Zukunftshoffnung itp.Aż miałam ochotę napisać coś tam dosadnie, jednak kasowałam zamiast publikować wpis. Bo czy to coś da? To nie jest strona o historii, tylko kontynuacja walki...
         Nie mogą zapomnieć bombardowania Drezna, bo zginęli niemieccy cywile , a co działo się z innymi cywilami mordowanymi masowo u nas? Tęsknią za Heimatem, no tak, dawne ziemie, ale czytam wśród wpisów- że to Tote Land, powinien być wyczyszczony, a oni tam powrócić. Część publikowanych zdjęć , to foty z czasów wojny, propaganda , komentarze do dzisiejszego stanu ,- akurat niektóre spostrzeżenia  trafne.
          Wiecie co mnie przeraża, w tym samym miejscu spotykają się "oni" i czas spędzają moje dzieciaki, oglądając fotki kotków i piesków. To niepokojące....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz